Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC braking | DSK2288 |
Brake ENGINEERING | DI956714S |
CAR | 1421316 |
CAR | 1421349 |
CITROËN | 424919 |
CITROËN | 424932 |
CITROËN | E169512 |
CITROEN (DF-PSA) | ZQ51014280 |
MGA | D1671 |
PAGID | 54333 |
PAGID | 55021 |
PEUGEOT | 424919 |
PEUGEOT | 424932 |
PEUGEOT | E169512 |
PEUGEOT (DF-PSA) | 424932 |
PEUGEOT (DF-PSA) | ZQ51014280 |
PEX | 140951 |
PILENGA | 5389 |
QH Benelux | 58286 |
Skuteczność układu hamulcowego w samochodzie zależy od funkcjonalności zastosowanych w nim tarcz hamulcowych. Bardziej zaawansowane techniczne tarcze pozytywnie wpływają na skrócenie drogi hamowania i lepiej sprawdzają się w ekstremalnych warunkach.
Zadaniem tarcz hamulcowych jest wytworzenie odpowiedniego tarcia, które pozwala zatrzymać samochód. Tarcze przymocowane są na stałe do piast kół i obracają się razem z nimi w trakcie ...
Historia marki TRW sięga 1904 roku, kiedy Charles Thompson, spawacz zatrudniony w fabryce śrub, postanowił przystosować maszyny do produkcji zaworów do silników samochodowych. Rewolucyjna metoda okazała się tak dobra, że Thompson został głównym menedżerem przedsiębiorstwa, które postanowiono nazwać Thompson Products.
W 1958 roku przedsiębiorstwo Thompson Products połączyło się z firmą Ramo-Wooldridge, tworząc spółkę TRW Inc. w ...