Kup część
Wybierz swój samochód
Marka
Model
Typ
Jesteś tutaj:

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

FAQ

Na naszej stronie FAQ (ang. Frequently Asked Questions) znajdziecie Państwo listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Pytania dotyczą form zamawiania części, sposobów dostawy i płatności, realizacji i obsługi zamówień oraz zwrotów, bezpieczeństwa i wszelkich aspektów związanych z działalnością NoweCzesci.pl.

 

Gdybyście Państwo nie znaleźli odpowiedzi na interesujące Was pytanie, uprzejmie prosimy o e-mailowy lub telefoniczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Pytania zostały podzielone na trzy grupy, ze względu na etap zakupów. Jeśli szukasz odpowiedzi na którekolwiek z poniższych pytań, po prostu kliknij na link:

 

Przed zamówieniem:

 

W trakcie zamówienia:

 

Po złożeniu zamówienia:

Jak zamówić?

W NoweCzesci.pl, zamówić części można w następujący sposób:

 

1. On-line (na stronie internetowej)

Zamówienie części samochodowych za pomocą strony internetowej jest najszybszym i najprostszym sposobem złożenia zamówienia. Po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu się, wybieramy dane towary do koszyka i postępujemy zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie. Zamówienia internetowe można składać codziennie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

Aby zminimalizować ryzyko pomyłki w doborze części, zalecamy podawanie danych auta w formularzu zamówienia.

Każde zamówienie, złożone samodzielnie przez Klienta, zostanie zweryfikowane przez naszych konsultantów.

 

2. Telefonicznie

Nasi Specjaliści sprzedaży i doboru części są dostępni pod numerem infolinii 22 266 84 58 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 a także w soboty 9.00-17.00. Pomogą oni dobrać pasującą część, odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące produktów, sposobów realizacji zamówienia, bądź też przyjmą od Państwa zamówienie i przekażą je do realizacji.

 

3. Mailowo lub Faxem

Zamówienie można złożyć także poprzez e-mail bądź fax. Aby to zrobić należy przesłać specyfikację zamawianej części, dane do realizacji i wysyłki zamówienia (osoba do kontaktu, telefon kontaktowy, ulica i numer domu, kod pocztowy, miejscowość) i dane do wystawienia Faktury VAT na adres e-mail bądź numer faksu 22 266 84 58.

 

Bardzo ważne jest też uwzględnienie w wiadomości dokładnej specyfikacji części i kompletnych danych samochodu (marka, model, rocznik, typ, silnik, numer nadwozia – VIN), w którym mają być zamontowane. Po otrzymaniu zamówienia, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem, aby potwierdzić i sfinalizować transakcję.

Jak znaleźć pasującą część?

Klient na stronie NoweCzesci.pl może wyszukać interesujące go części i podzespoły kilkoma sposobami. Podstawowymi narzędziami wyszukiwania jest:

  • konfigurator pojazdów - umieszczony w górnej części strony sklepu;

  • numeryczna wyszukiwarka części (znajdująca właściwe towary po numerze lub nazwie części) – umieszczona w lewym, górnym rogu.


Jeśli nie dysponujemy żadnym numerem części, najłatwiej skorzystać z konfiguratora pojazdów. W tym celu:

  • wybieramy markę swojego samochodu, np. Opel,

  • następnie zaznaczamy model samochodu, jego wersję (jeśli podano), rodzaj nadwozia (jeśli podano), typ auta i lata produkcji, np. Astra G hatchback (1998.02-2005.01),

  • na końcu określamy wersję silnikową pojazdu, a więc pojemność, typ, rodzaj napędu (jeśli podano) i moc silnika (KM), np. 1.8 16V 125 KM.


Po wybraniu danego samochodu, następuje przekierowanie na stronę z kategoriami części i akcesoriami samochodowymi do określonego modelu.

 

Szukając konkretnego produktu, klikamy na daną linię produktową, a następnie na grupę towarów (np. Układ hamulcowy → Tarcze hamulcowe) i przeglądamy oferty dostępne na stronie.

Na NoweCzesci.pl dostępne są filtry przeglądania, dzięki którym możemy zawęzić wyszukiwanie i precyzyjniej wybrać produkt dla nas. Filtry sprawiają, że możemy widzieć wyłącznie towary znajdujące się na stanie bądź w danym przedziale cenowym – w zależności od kryterium, jakie przyjemiemy.

 

Szczegółowy opis - z wizualizacją procesu wyszukiwania jest dostępny tutaj.

Dostępność produktów

Na NoweCzesci.pl przy każdym produkcie znajdziesz informację o jego dostępności. Generalnie, możliwy jest status „Dostępny” lub „Niedostępny”.

 

Przy statusie „Dostępny” widnieje cena, która obowiązuje przy zakupie danego produktu.

 

Z kolei w przypadku statusu „Niedostępny”, widnieje koło niego odnośnik „Zapytaj o cenę”. Po kliknięciu na niego, użytkownik zostaje przekierowany do formularza kontaktowego, który można wypełnić i złożyć zapytanie dotyczące danej części. Po wysłaniu formularza nasi konsultanci postarają się jak najszybciej odpowiedzieć i przedstawią Państwu informację zwrotną (e-mailowo lub telefonicznie) odnośnie przewidywanego teminu uzupełnienia danego produktu na magazynie.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje nt. dostępności towarów na stronie NoweCzesci.pl były aktualne. Ze względu na ciągłą zmienność stanów magazynowych i nieustające powiększanie się bazy towarowej jest to jednak mocno utrudnione, więc prosimy o wyrozumiałość, gdyby okazało się, że informacja na stronie różniła się od rzeczywistej dostępności towaru.

Koszty dostawy

W przypadku zamówień przekraczających 250 PLN brutto wysyłanych na terenie Polski dostawa jest bezpłatna. W takim przypadku koszty przesyłki są pokrywane przez sklep NoweCzesci.pl, a Klient płaci jedynie za zamówione produkty.


W przypadku zamówień o wartości poniżej 250 PLN brutto koszty dostawy wynoszą odpowiednio:

16 PLN brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne)
22 PLN brutto w przypadku płatności za pobraniem (u kuriera w momencie odbioru przesyłki)

Wyjątkiem od tego są zamówienia gabarytowe, zawierające np. elementy karoseryjne. W takim przypadku koszty przesyłki bądź zwolnienie z opłat za wysyłkę towaru jest uzgadniane indywidualnie przez sklep NoweCzesci.pl, za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.


W przypadku zamówień na "części gabarytowe" do podanego wyżej kosztu dostawy należy doliczyć także następujące opłaty dodatkowe:


40 zł brutto (zderzaki, błotniki, pasy przednie)
50 zł brutto (pokrywy silnika i inne wielkogabarytowe części karoseryjne)

 

Przesyłka do warsztatu

NoweCzesci.pl oferuje Klientowi wysyłkę zamówienia bezpośrednio do wskazanego warsztatu, co jest korzystne z punktu widzenia Klienta. Takie rozwiązanie zapewnia bowiem:

 

Oszczędność. Oferujemy niższe koszty dostawy w przypadku wartości paczki nie przekraczającej kwoty do darmowej przesyłki. Pozwala to także na zaoszczędzeniu pieniędzy z samodzielnego transportu części do warszatu.

Wygodę. Nie ma potrzeby indywidualnego ustalania z kurierem godzin dostawy czy też samodzielnego transportu towarów do mechanika. Jest to więc idealne rozwiązanie dla osób przebywajacych często poza domem.

Szybkość. Wysyłka towarów bezpośrednio do warsztatu pozwala mechanikowi na szybkie rozpoczęcie naprawy bądź wymiany.
 

Dane warsztatu, na adres którego ma być wysłane Twoje zamówienie, możesz ustawić w ustawieniach swojego konta („Dane dostarczenia przesyłki”) bądź bezpośrednio przy składaniu zamówienia. Zamówione części zostaną dostarczone do warsztatu z fakturą VAT z danymi Klienta i informacją, że części są dla Niego.

Godziny składania zamówień

Zamówienia poprzez platformę internetową (on-line), pocztę e-mail i fax składać można całą dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Nasi konsultanci czekają także na Państwa zamówienia telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w sobotę, w godzinach 9.00-17.00. W tych godzinach czynne jest nasza infolinia i numery telefonów, podane na stronie.

Termin realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności zamówionych towarów. Zasadniczo kładziemy nacisk na to, aby zamówienie Klienta było dostarczone jak najszybciej, nawet na następny dzień po dokonaniu zakupu.

 

Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia, jednak nie jest to regułą.

Wszystkie zamówienia wysyłane za pobraniem muszą zostać potwierdzone elektronicznie lub telefonicznie przez pracownika NoweCzesci.pl i Klienta. W przypadku płatności przelewem lub innym przekazem pieniężnym, czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty w systemie, a nie od złożenia zamówienia.

Ceny na stronie i ich negocjacja

Ceny prezentowane na stronie NoweCzesci.pl są cenami brutto, w polskich złotych. Z założenia ceny te są ustalone na sztywno, możliwość uzyskania rabatu jest więc mało prawdopodobna. Bierze się to m.in. z tego, iż ceny na NoweCzesci.pl są jednymi z najniższych na rynku.

 

Z drugiej jednak strony, jeśli jesteś naszym stałym klientem i kupujesz u nas regularnie, warto zapytać o rabat naszego konsultanta. W wyjątkowych przypadkach, jeśli jest to dobrze uargumentowane, rabat jest Klientowi przyznawany.

Czy jest możliwa wysyłka inną firmą kurierską?

Wysyłki sklepu NoweCzesci.pl są obsługiwane przez firmę kurierską DPD. Na wyraźne życzenie Klienta możemy wysłać paczkę inną firmą kurierską, jednak tylko wtedy, jeśli koszty dostawy pokryje sam Klient i nie jest to paczka pobraniowa.

Co to jest przechowalnia?

Sklep NoweCzesci.pl umożliwia dodanie produktu do Przechowalni. Aby to zrobić, należy kliknąć na przycisk Przechowaj, znajdujący się pod ceną towaru.

 

Przechowalnia to narzędzie, umożliwiające dodanie interesującego nas towaru na specjalną listę. W ten sposób nie dokonujemy zakupu, a jedynie „zapamiętujemy” dany towar. Pozwala to na zapisanie jego parametrów (nie trzeba go kilkakrotnie szukać) i śledzenie jego dostępności.

Przechowalnia jest funkcją wyłącznie dla Klienta – w każdej chwili można usuwać i dodawać produkty do Przechowalni, i nie ma to żadnego związku z Koszykiem ani bieżącymi zamówieniami. Do Przechowalni można dodać każdy produkt, niezależnie od tego, czy jest on dostępny czy niedostępny.

Jakość towarów dostępnych na NoweCzesci.pl

Części, znajdujące się w ofercie NoweCzesci.pl pochodzą z legalnych źródeł, są nowe, oryginalne i objęte gwarancją firmową producenta.

 

Znajdziesz u nas wyłącznie części znanych i renomowanych producentów, których produkty odznaczają się najwyższą jakością wykonania, niezawodnością i trwałością. W bogatej ofercie NoweCzesci.pl znaleźć można zarówno części producentów działających na rynku aftermarket (części zamiennych) jak i OEM (części oryginalnych, na pierwszy, fabryczny montaż).

 

Oferowane przez nas produkty spełniają wszelkie normy i posiadają certyfikaty „Zgodności Jakościowej”. Są zgodne z unijnym ustawodawstwem i każdy użytkownik w Unii Europejskiej ma prawo zamontować je do swojego pojazdu, bez ryzyka utraty gwarancji producenta samochodu.

 

NoweCzesci.pl ma w asortymencie produkty najwyższe jakościowo, trwałe i łatwe do montażu. Nasze niskie ceny są efektem starannej selekcji dostawców i dbałości o satysfakcję Klienta.

Dlaczego warto nam zaufać?

NoweCzesci.pl to własność spółki UCANDO Sp. z o. o., jednego z największych podmiotów zajmujących się dytrybucją części samochodowych w Polsce.

Zespół naszych pracowników składa się z ludzi młodych, energicznych i mających doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Już od dłuższego czasu zajmujemy się sprzedażą części, handlem internetowym i administracją portali internetowych.

NoweCzesci.pl wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, w trosce o poprawny dobór części, obsługę klientów na najwyższym poziomie i logistykę. Zapewniamy adekwatne narzędzia do prawidłowej identyfikacji części i jak najszybsze dostarczenie ich pod właściwy adres. Dysponujemy zespołem konsultantów, którzy służą Państwu pomocą w kwestii zamówień oraz informacjami na temat produktów i obsługi.

Części oferowane przez NoweCzesci.pl są oryginalne, wyprodukowane przez najlepszych producentów, wyposażone w fabryczne opakowania. W naszym asortymencie znajduje się ponad 2 mln produktów do samochodów osobowych, terenowych, sportowych i dostawczych. Zakupy w NoweCzesci.pl są bezpieczne, tanie i błyskawiczne.

Sklep internetowy NoweCzesci.pl, prowadzony jest przez Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Szeligowska 48B, 05-850 Szeligi wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych

Metody płatności i bezpieczeństwo

W naszym sklepie zapłacić można w następujący sposób:

  • za pobraniem; ten rodzaj płatności nazywany jest niekiedy płatnością przy odbiorze, bowiem polega na zapłaceniu gotówki kurierowi, który dostarczy zamówienie pod wskazany adres,

  • przelew; polega na wykonaniu przelewu bankowego na podane konto sklepu NoweCzesci.pl, wysyłka zamówienia do Klienta odbywa się po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie,

  • płatność elektroniczna bądź karta kredytowa; istnieje możliwość zapłacenia kartą kredytową lub płatnością elektroniczną poprzez system Dotpay,

  • gotówka/karta płatnicza; jeśli zdecydujemy się na odbiór osobisty w siedzibie firmy.


Zaprezentowane wyżej sposoby są całkowicie bezpieczne i wygodne. Klient może wybrać jeden rodzaj płatności wedle uznania. Elektroniczne płatności sklepu NoweCzesci.pl są obsługiwane przez system Dotpay, jeden z najpopularniejszych tego typu systemów w Polsce. Zakupy poprzez płatności elektroniczne polegają na wybraniu banku Klienta, następnie jest on przekierowany na stronę, gdzie po zalogowaniu się można wykonać płatność. Dotpay wykorzystuje wszystkie niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i protokół https.

Sposoby wysyłki i bezpieczeństwo

Nasi magazynierzy dokładają wszelkich starań, aby paczki dotarły do Klientów nieuszkodzone, z nienaruszoną zawartością. Korzystamy ze specjalnych kartonów, wypełniaczy, folii i firmowej taśmy. Jeżeli Klient dostrzeże ślady, mogące świadczyć o uszkodzeniu bądź otwarciu paczki, należy odmówić jej przyjęcia, bowiem później mogą wystąpić problemy z reklamacją w firmie kurierskiej.

 

Wysyłki sklepu NoweCzesci.pl obsługuje firma kurierska DPD. Przy zamówieniu Klient wybiera formę płatności i na podstawie tego wysyłana jest paczka zwykła lub pobraniowa (zapłata u kuriera). Zwykle termin doręczenia wynosi 24h od wysyłki z naszego magazynu, aczkolwiek czas ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu NoweCzesci.pl.

Jak otrzymać fakturę VAT?

Przy każdym zamówieniu złożonym w sklepie NoweCzesci.pl, Klient otrzymuje fakturę VAT wystawioną na dane podane przy składaniu zamówienia. Faktura zawiera wszystkie pozycje z danego zamówienia, koszty wysyłki i datę, której Sklep nie może zmieniać.

 

Jeśli w trakcie podawania danych do faktury VAT wkradł się błąd, Klient ma możliwość wystąpienia o zmianę danych na fakturze (np. w przypadku błędu w nazwie firmy, czy adresie). Jest to możliwe jednak tylko wtedy, jeśli chęć zmiany danych na fakturze zgłosimy w tym samym miesiącu, w którym złożone było zamówienie.

Płatność przelewem - numer konta bankowego

W przypadku wybrania płatności przelewem, wszelkie dane potrzebne do wykonania przelewu (w tym numer konta) są wysyłane automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mailowy Klienta (potwierdzenie złożenia zamówienia).

 

Wybierając tę formę płatności należy pamiętać, iż części zostaną wysłane po tym, jak środki zostaną zaksięgowane na koncie bankowym sklepu.

 

Jeżeli od złożenia zamówienia minęło kilka minut, a Państwo wciąż nie otrzymali wiadomości zawierajacej Potwierdzenia złożenia zamówienia, zalecamy sprawdzić folder SPAM. Jeśli nie znajdziemy żadnej wiadomości, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

O której godzinie kurier dowiezie moją paczkę?

Firma kurierska DPD, która obsługuje przesyłki sklepu NoweCzesci.pl, dostarcza paczki od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.

 

Termin i godzina doręczenia paczki jest niezależna od sklepu i zależy wyłącznie od firmy kurierskiej. Przedstawiciel firmy kurierskiej zadzwoni do Państwa na kilka godzin przed planowanym dostarczenim paczki, aby ustalić szczegóły i konkretną godzinę dostawy.

Jeśli Klient chciałby dowiedzieć się, na jakim etapie i gdzie znajduje się paczka, należy skontaktować się z odpowiednim oddziałem firmy kurierskiej, podając indywidualny numer listu przewozowego. Numer listu przewozowego i dane kontaktowe znajdziecie Państwu w e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.

Czy w NoweCzesci.pl jest możliwy odbiór osobisty?

NoweCzesci.pl oferuje Klientom możliwość odbioru osobistego zamówionych części. Aby w ten sposób sfinalizować transakcję, należy zaznaczyć opcję „Odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia. Jeśli zamawiamy części telefonicznie, należy o tym poinformować konsultanta.

 

Części można odbierać w naszej siedzibie w Warszawie, przy ul. Staniewickiej 22.

 

UWAGA! Przed zgłoszeniem się po odbiór towaru prosimy poczekać na informację mailową lub telefoniczną, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Konieczne jest bowiem potwierdzenie, czy zamówienie jest już skompletowane i części są już dostępne w siedzibie firmy. Dotyczy to również tych towarów, oznaczonych na naszej stronie jako dostępne.

 

Jeśli nie otrzymali Państwo takiej informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Zamówienie można odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania informacji, że części są gotowe do odbioru. Jeśli nikt się nie zgłosi po towar do tego czasu, zamówienie zostanie anulowane. Odbierać części osobiście można od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-18.00.

 

Przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu obowiązuje płatność gotówką lub kartą płatniczą.

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Klientów są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Wszelkie transakcje za pośrednictwem kart kredytowych są poufne, a dostęp do numerów kart mają tylko banki rozliczające transakcje.

Państwa dane nie są udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych.

Każdy użytkownik sklepu ma możliwość wglądu do swoich danych i ich poprawiania poprzez zakładkę Moje Konto na stronie. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z poniższymi ustawami:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)

  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Gwarancja na produkty

Części oferowane przez NoweCzesci.pl są objęte pełną gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Okres gwarancji umieszczony jest w informacjach o danym produkcie, i nigdy nie jest krótszy niż rok – oprócz produktów, przy których kryterium gwarancji jest przebieg auta.

 

Zazwyczaj towary, które znajdziesz na NoweCzesci.pl, są objęte dwuletnią gwarancją. Okres trwania gwarancji zależy od rodzaju produktu, jednak nigdy nie wynosi krócej niż rok, i nie dłużej niż 3 lata.

Wszelkie warunki reklamacji znajdziesz na stronie ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE.

Fabryczna gwarancja samochodu a zakupy w NoweCzesci.pl

Jeśli mają Państwo wątpliwości, czy montaż części zamiennych spowoduje utratę fabrycznej gwarancji producenta auta, mamy dla Państwa dobrą wiadomość. Odkąd w życie weszła Dyrektywa Komisji Europejskiej o nazwie GVO (Block Exemption of Regulation 1400/2002), każdy użytkownik może wybierać miejsce serwisowania auta i części, których użyje. Nieistotne jest więc, czy skorzystasz z części oryginalnych (OEM) czy zamienników producentów produkujących na tzw. pierwszy montaż lub o porównywalnej jakości co oryginalne. Niezależnie od rodzaju użytych części, Klient nie traci gwarancji.

 

Użytkownik może także wybrać miejsce serwisowania auta, a więc czy ma to być ASO czy niezależny warsztat samochodowy. Niezbędne jest jednak spełnienie wymogów formalnych, m.in. wykonanie odpowiednich czynności serwisowych, zalecanych przez producenta auta po pokonaniu danego przebiegu. Ponadto, schemat wymiany musi przebiegać przy użyciu podobnych działań i narzędzi, co w ASO.

 

Na podstawie przepisów GVO (BER 1400/2002) możemy wyróżnić następujące rodzaje części:

 

  • Części Oryginalne stosowane w pierwszym montażu auta sygnowane logo producenta pojazdu;


 

Montaż nie powoduje utraty gwarancji

  • Części Oryginalne wytwarzane przez producentów będących dostawcami części na pierwszy montaż, np. Valeo, Bosch, Meyle, Hella, Magnetti Marelli, GMB i inni;

  • Części porównywalnej jakości, których wytwórca oświadcza, że są one tej samej jakości co komponenty użyte do montażu auta np. części marki BluePrint;

  • Pozostałe części zamienne.

Montaż może powodować utratę gwarancji pojazdu

 

Stan realizacji zamówienia

Każdy Klient sklepu NoweCzesci.pl może śledzić stan realizacji zamówienia. Aby to sprawdzić, należy zalogować się do sklepu i wejść w zakładkę Moje Konto. W ten sposób możemy znaleźć historię wszystkich zamówień, złożonych w NoweCzesci.pl wraz z aktualnym stanem realizacji.

Gdyby wystąpiły u Państwa jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przy pomocy adresu e-mail bądź numeru telefonu 22 266 84 58.

Co się dzieje z moją paczką?

Standardowy czas doręczenia wynosi 1-2 dni robocze. Jeśli okres ten wydłuża się i chcielibyście Państwo wiedzieć, gdzie i w jakim etapie doręczenia znajduje się paczka, prosimy o skorzystanie ze strony internetowej naszego kuriera – firmy DPD.

Na stronie www.dpd.com.pl dostępny jest Monitoring przesyłek – aby z niego skorzystać wystarczy podać numer listu przewozowego, który znajduje się w naszej wiadomości potwierdzającej wysłanie paczki.

Kurier nie zastał mnie w domu. Co zrobić?

Gdyby okazało się, że nie znajdujecie się Państwo pod wskazanym adresem w chwili doręczenia paczki przez kuriera, zadzwoni on do Państwa w celu ustalenia kolejnego terminu dostawy. Z przyczyn oczywistych sklep NoweCzesci.pl nie gwarantuje natomiast, że odbędzie się to jeszcze tego samego dnia.

Dostawy zamówień realizowane są przez zewnętrzne firmy kurierskie, dlatego w przypadku problemów z przesyłką - prosimy o bezpośredni kontakt z kurierem (dane kontaktowe przesyłamy w e-mailach o realizacji zamówienia).

Duplikat faktury VAT

Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Aby to uczynić, należy wysłać wiadomość na , podając numer zamówienia i/lub szczegóły dotyczące tego zamówienia.

Zmiana danych na fakturze

Jeśli w podanych przez Klienta danych do faktury VAT wystąpiła jakaś pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą.

 

Istnieją jednak dwa warunki, które muszą zostać spełnione. Po pierwsze, zmiana powinna dotyczyć drobnych błędów (całkowita zmiana faktury jest niemożliwa). Po drugie, Klient w celu poprawienia błędów musi skontaktować się ze sklepem w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym składane było zamówienie.

Zwroty, zgłoszenia reklamacyjne

Wszelkie informacje na temat reklamacji i zwrotów znajdziecie Państwo na stronie ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE.

Zwrot środków

Zwrot środków za towar odbywa się po weryfikacji towaru przez Dział Zwrotów i Reklamacji sklepu, w ciągu 10 dni roboczych. Sposób zwrotu pieniędzy Klienta zależy od wybranej metody płatności i wygląda następująco:

  • w przypadku płatności kartą – zwrot następuje poprzez cofnięcie środków na konto karty;

  • w przypadku przelewu internetowego (płatność elektroniczna - Dotpay) - zwrot następuje na konto bankowe, z którego otrzymaliśmy przelew;

  • w przypadku przelewu tradycyjnego lub paczki pobraniowej – Klient w celu otrzymania środków powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, podając dane konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze. Może to zrobić, umieszczając dane konta na formularzu zwrotu bądź wysyłając je na adres e-mail sklepu.


Obsługujemy płatności
Obsługujemy płatności
Copyright © 2009-2018 NoweCzesci.pl